Tauti kuitenkin vesitti mun suunnitelmat kirjoitella pikkasen blogia joka päivä, noin niinkuin joulukalenterin luukkuja avataan. Mutta jos nyt aloittaisi tuplapostauksella:
1.
Päätin että kuvajoulukalenterin lisäksi meille tulee tonttupostia päivittäin, ja se voi sitten olla jotain pientä tavaraa / namia tai vaikkapa leffahetki kaverin kanssa. Isot pitää etsiä vihjeen avulla ja pienet mahtuu laatikkoon. Aloitin pienellä: pez-namipatukka olemassa olevaan "annostelijaan". Noh, tietty siinä kävi niin että leikki oli aamupalaa kiinnostavampaa ja tonttuposti ei muuttanut mieltä puuron syönnistä - siispä aamupäivä vietettiin känkkäränkkää puntista alas ravistellen.. Loppupäivä menikin hyvin mun pahoinvointia ja voimattomuutta lukuunottamatta.
2.
Mä oon tämmönen positiivinen - yltiöpositiivinenkin ehkä? - tyyppi joten aamulla söin ison annoksen puuroa ja leivoin banaanipiirakan iltapäivän muskaria varten kun ajattelin edellispäivän heikotuksen johtuneen lounaskeitosta. Vaan selvisipä se tässä aamupäivän aikana että paras on jättää muskari väliin ja olla maltillinen ruokailun ja liikkumisen suhteen - siis pysyä kotona oman naistenhuoneen lähettyvillä. Mutta suomalaisella sisulla kuitenkin käytiin ulkoilemassa pojat kuralätäkössä märiksi ja koira pellolla leikittämisellä onnelliseksi. Lounaan jälkeen ajattelin että korvataan muskarin menetystä pienellä laulu ja leikkihetkellä. Olisihan se pitänyt aavistaa, mieleen pulpahti muistot ala asteen liikunnan opettajasta joka seisoi keskellä salia ja löi noitarummulla tahtia meidän lasten juostessa ympäri salia kun toisen kappaleen aikana jäin jalkoihin ja siirryin sivuun marakassia heiluttamaan, pojat ne juoksi hiki päässä ympäri keittön pöytää..
No comments:
Post a Comment
Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!