Sunday, 14 December 2014

Metsämeditaatiota ja muuta hemmottelua

Mä en kaipaa kylpylähoitoja, salonkikäyntejä tai shoppailureissuja. Mulle luksusta on tämmöiset sunnuntaipäivät:

Heräsin kuumeettoman pienen pojan vierestä. Pusuja, haleja ja tykkäämisestä puhumista kunnes nälkä sai nousemaan sängystä. Aamupalan tarjoili perheen pää, ja Tonttu Torvisen tuomat palapelit kasattiin heti pariin kertaan :) Musta on kiva että palapelit kiinnostaa, ne on kivaa tekemistä itsellekin, kun en ehkä ihan noita pikkuautoilla ajelun ja kolaroinnissa hienouksia oo hiffannut..

Rekun kanssa lähdettiin kahdestaan lenkille. Peltoja pitkin vaan Arzierin suuntaan maisemia ihaillen.. Siinä on useampi kesäkäytössä / lehmien lypsämistä varten oleva iso majatalo/navetta ja niiden pihoilta on upeat maisemat järvelle ja Alpeille. Jos olisin lottomiljonääri..  
Tämä tönö..
Tämä maisema.. (ja tietnkään kuvassa ei näy Alpit koko komeudessaan)

Päädyttiin kävelemään Oujonin raunioille metsäpolkuja pitkin. Nautittiin hiljaisuudesta ja raikkaasta ilmasta, eli metsämediotoitiin ;) Reiska on kyllä maailman paras lenkkikaveri. Se niin selkeästi nauttii täysillä näistä kahdenkeskisistä lenkeistä ja poseeraa poseeraamistaan vaikka en ees pyydä :D

Hiljaisuus. Nautitaaan siitä :)
Rauniot ja poseeraajakoira
Kotona oli sillä aikaa tiskattu kaikki eilisten pikkujoulujen tiskit. (Tiskikone hajosi ja korjaaja antoi "lopetustuomion" eli odotellaan mitä asunnon omistaja tuumaa..) Lounaaksi naposteltiin jämiä, ja nyt.. Nyt minä puputan viimeisten kyläilijöiden tuomia herkkuja ja kaikki pojat nukkuu sohvalla / nojatuolissa.  

Mitäköhän muuta ihanaa tähän päivään vielä mahtuu?


No comments:

Post a Comment

Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!