Friday, 12 December 2014

Peti ja Puuro

Viimeisimmät vieraat tossa viime viikonloppuna kysyi miten me jaksetaan vieraita, että eikö elämä oo yhtä lakanoiden pesua ja siivousta?

No, onhan se toisaalta.. mutta kyllä vieraista - tai siis kyläilevistä tutuista, ystävistä ja sukulaisista - on paljon iloakin :) Muistellaan yhteisiä juttuja, kuullaan uusimpia kuulumisia, saadaan tuliaisia ja esitellään Sveitsiä. Samalla päästään aina itsekin tsekkaamaan uusia paikkoja/nähtävyyksiä. Laskinpa huvikseni että ainakin 13 visiittiä 2014 aikana. "Ainakin" siksi etten nyt oo varma muistinko kaikkia.. Ja Tammikuun viikonloput on nyt sitten loppuunmyyty, ihan jos sattui mieleesi putkatamaan että ois kiva tulla meille kylään!

Viime viikonloppuna meillä oli siis myös vieraita. Otettiin aika iisisti ja käytiin vaan junalla Nyonissa ja Coppetin linnassa joulumarkkinoilla, ja pyörittiin tässä omalla kylällä. Leikkipuistossa mm. :) Oli ihanaa kun olivat kylässä. (Heitä edeltävien kanssa ajettiinkin päiväreissut Verbieriin ja Dijoniin ~2h suuntaansa) 
Pari torvensoittajaa Nyonissa
Coppetin linna ja joulumarkkinat

Tää viikko onkin mennyt arkisesti, joulutunnelmaa on luotu piparien leipomisella ja mini-kuusen koristelulla, joulukorttien kirjoittelulla & lähetyksellä ja joka päiväisellä joulukalenterin avaamisella. Ja tietty pesty sitä pyykkiä :D

Poikien pipari'talo'
Niin ja lunta tuli maahan tällä viikolla!
Edessä on 'väliviikonloppu' eli kukaan ei ole meillä, eikä kukaan meistä ole reissussa. Sen sijaan huomenna pikkujouluillaan "3 kaveruksen" porukalla, eli Aino, Eino ja Valtteri perheineen. Taidanpa siis katsella porkkanalaatikon ohjeen ja tehdä kauppalistaa :)


No comments:

Post a Comment

Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!