Millon me muutetaan Suomeen kaikki kysyy. Noh, en minä tiiä. Sveitsissä viihdytään ja muuttosuunnitelmia ei ole (vastahan me muutettiin!), mutta ei sitä tietty ikinä tiedä mihin elämä vie. Sellainen väliaikaisuuden maku on suussa ennenkun asettuminen tapahtuu, ja siihenhän yleensä menee muutama vuosi (siihen asettumiseen). Hieman haikeus on tunkenut mieleen kun ollaan kyläilty omissa kodeissa asuvien kaverien luona. Kyllä minäkin sitten sisustan joku päivä.. Kaivan kaikki reissusta mukaan tarttuneet ja ripustan seinälle kuvia, enkä muuta minnekään.
Mutta nyt mä vielä teen listan ostettavissa suosikkiruoista ja pakkaan laukut. Odotan innolla reissuja nykyisessä asuinmaassani ja sen naapurimaissa.