Sunday, 21 April 2013

Kipee (taas)

Tää viikko meni sitten mahataudissa. Ekaks luulin että muhun iski jo toka ruokamyrkytys kk sisään Genevessä, mutta kun se vaan jatkui ja jatkui niin mahatautia kai se oli. Sotki koko viikon. Ekaks missattiin sovittu pitkä kärryttelylenkki (10km reipasta kävelyä järvenrantaa pitkin auringossa, se ois ollu ihanaa..) ja sitten suunniteltu reissu molempien poikien kanssa agilitytreeneihin.. muskariin me kyllä raahauduttiin, mutta sitten meni veilä toisetkin treffit sivusuun siitä muskarireissusta palautuessa.

Nyt alkaa jo olemaan normaali olo, mitä nyt maha vielä herkkänä. Ja agilityssä tuli nopeesti hiki :D Oltiin tänään siis treeneissä, ja kivaa oli taas. Siellä oli 70v. mummo kahden malinoisin kanssa. Mummo käytti klikkeriä ja koira meni lujaa! Aika hienoa katseltavaa. Kun taas nuori likka kahden koiran kanssa, toinen oli border collie, käytti sähkö tai spray pantaa ja treenas kaukosäädin kädessä. Not nice. Me Reiskan kanssa mennään vinkuleluilla ja emännän murinalla :D

Ens viikolla muutetaan. Vauhtia siis piisaa, ja voi mennä hetki ennenkun kerkee taas kirjottaan. Ja viikon päästä Vallukin on 1v. :)

Mutta tässä taas hieman tunnelmia viimeseltä reilulta viikolta:

En ihan tota kymmenen pallon annosta ottanu mutta hyvää oli ;)

Vallu piti kivaa sillä aikaa kun Antti hoiti meille netti- ja telkkapaketin. Tässä liikkeessä, niinkuin muissakin Genevessä, on ovella aito jonotusjärjestelmä; ihminen jolle ilmoitetaan missä asiassa kaupassa ollaan ja joka sitten laittaa sut jonoon oikealle myyjälle..

Klikkaa kuvaa jotta se suurenee :) Se on Geneven keskustaa Mont Blancin sillalta.

Ihanaa lämmintä keliä ja kukkaloistoa :)


Ps. Nyt on Vallun vuoro olla mahataudissa. Sopii hyvin yhteen muuton kanssa... :p

No comments:

Post a Comment

Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!