Sunday, 5 January 2014

Sushia neljälle

Käytiin eilen ekaa kertaa Balexertissa, yhdessä Geneven kauppakeskuksista. Ei meillä varsinaisesti mitään asiaa sinne ollut, mutta kun vettä satoi koko pe ja ennuste oli sadetta lauantaillekin, niin mentiin paikkaa katsastamaan sen sijaan että olis ajettu pari tuntia sadetta karkuun. 

Kauppakeskus olikin ihan kiva, lasten pieniä kolikoilla toimivia härveleitä ja joulukoristeita oli tarpeeksi Vallua viihdyttämään ja jotain tarttui kaupoissakin mukaan. Onneksi mentiin ajoissa ennenkun tungos täytti paikan! 

Lounasaika kun lähestyi niin me mentiin aasialaisen ruoan ikävässä sushibaariin syömään. Kallistahan se oli, eikä ees maha täyttynyt.. Paitsi Vallulla joka tykkäs tosi paljon :)

Niinpä me sitten uusittiin sushi ateria tänään. Tällä kertaa meni vaan 25% eilisen kuluista ja mahat tuli täyteen, kaikilla neljällä! Ja kivaa oli tehdessä :)


No comments:

Post a Comment

Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!