Kauppakeskus olikin ihan kiva, lasten pieniä kolikoilla toimivia härveleitä ja joulukoristeita oli tarpeeksi Vallua viihdyttämään ja jotain tarttui kaupoissakin mukaan. Onneksi mentiin ajoissa ennenkun tungos täytti paikan!
Lounasaika kun lähestyi niin me mentiin aasialaisen ruoan ikävässä sushibaariin syömään. Kallistahan se oli, eikä ees maha täyttynyt.. Paitsi Vallulla joka tykkäs tosi paljon :)
Niinpä me sitten uusittiin sushi ateria tänään. Tällä kertaa meni vaan 25% eilisen kuluista ja mahat tuli täyteen, kaikilla neljällä! Ja kivaa oli tehdessä :)


No comments:
Post a Comment
Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!