Blogipäivitykset on jääneet kun tilalle on tullut työpaikkailmoitusten seuranta, LinkedIn päivitykset ja itse töiden haku. Jep, nyt on aika alkaa etsimään onko niitä mahdollisuuksia työllistyä täällä. Siis kodin ulkopuolella ;)
Kyllähän mä kotona oloakin voin hyvillä mielin jatkaa, on tuo 2v vielä niin pieni ja tämä äitiyden opettelu jatkuvaa oman käytöksen parantamista.. Ja proggiksia riittää valokuvauksen ja valokuvien parissa. Suunnitteilla on mm. Erilaisia valokuvakirjoja Vallulle. Mutta, kyllä sitä toisaalta ois kiva mennä jonnekin toimistoon jotain aikuisten juttuja tekemään. Vaan mitä?
Mä oon tähän mennessä lähettänyt kokonaiset kolme työhakemusta. Kaksi viestinnän paikkaa ja yksi yliopiston kv-toimiston paikka, johon pääsin haastatteluunkin. Täällä on yleisesti tapana että hakemuksiin vastataan vain jos pääsee jatkoon - siispä oletan etten päässyt jatkoon kun ei haastattelun jälkeen ole enää yhteyttä otettu. Mutta kiva kokemus se oli! Vallu leikki bestiksiensä kanssa sen aikaa ja haastattelijat oli oikeen mukavia, hyvin tultiin juttuun. Ehkä se ranskankielen osaamattomuus kuitenkin painoi mut muiden hakijoiden taakse..
Mulla on sellainen käsitys että kilpailu työmarkkinoille on aika kovaa nyt. Ja että mun cv ja hakemukset voipi olla hiukka vanhanaikaisia.. Johan siitä on taas 4,5 vuotta kun viimeksi oon töitä etsinyt! Joten monenlaista itsensä kehittämistä on edessä, päikkäriaikaan ja iltaisin ;)
No comments:
Post a Comment
Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!