Ainon ja Einon kanssa pallomeressä:
Tässä samalla kaikkien treffien lomassa on meille tullut talvi. Yhden viikon ajan puhalsi tosi kylmä viima, ja se todella puhalsi, varsinkin meidän kylän laakeilla pelloilla. Oli niin kylmä! Ja sitten tuli pienet yöpakkaset (-1) ja pieni hento kerros lunta. Talvivaatteita on kaiveltu kaapista ja opeteltu käyttämään (meinaa taaperolla mennä hermo kun liikkuvuus on talvitamineissa huonompaa). Ja Rekku menee karkuun kun näkee et mä otan sen takin naulasta.. (Ja yöt se nukkuu mun peiton alla, takki siis todella on tarpeen!)
Nyt kun tätä kirjotan, istun junassa matkalla Zurichiin poikien kanssa entisen Singaporen naapurimme luo kylään. Vallu nukkuu mun sylissä (syy miksi yleensäkin voin käyttää puhelintani) ja Rekku mököttää lattialla kun en päästä sitä käytävälle tutkimusmatkailemaan. Kait se on tietoinen että sille piti ostaa oma lippu vaikka lattialla matkustaakin..
Näkymä ikkunasta Friburgin lähellä:



No comments:
Post a Comment
Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!