Friday, 18 October 2013

Lelusto

Mikä mainio idea! Täällä Genevessä on lelusto, tai siis lelulainaamo, ludoteekki (ludotheque). Toimipisteitä on useita, ja niissä on yleensä leikkipaikka ja paljon leluja - ja siis sitten vielä erikseen se lelulainaamo puoli. Vuosimaksu on 30 frangia, sillä rekisteröidytään ja saadaan lelustokortti (Valtterin nimissä!), jolla sitten voi lainata kaksi lelua (tai kokonaisuutta, kuten laatikollisen junarataa) sekä yhden pelin/palapelin kolmeksi viikoksi kerrallaan. Siinä ajassahan sitä jo kerkiää kyllästymäänkin :)

Me oltiin ekaa kertaa leluja lainaamassa tällä viikolla, lainattiin paloasema, joku soiva eläintalon tyylinen muovihässäkkä ja palapeli. Paloasema on ollu kovassa käytössä :)



No comments:

Post a Comment

Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!