Viime sunnuntaina se taas iski, flunssa. Ensin Valtteriin, sitten minuun, ja nyt vissiin on perheen pään vuoro... Eihän se flunssassa olo ikinä oo kivaa, mutta kyllä tuollaisen taaperon kanssa (jolla on jo omaa tahtoa mutta ei vielä sanoja joilla kommunikoida) se aika haastavaa ja väsyttävää on. Jouduttiin monesta periaatteesta joustamaan, katsottiin telkkaa aivan liikaa, naposteltiin telkan edessä pöydän ääressä syönnin sijaan, syötiin mitä nyt sattu flunssaukolle kelpaamaan jne. Saas nähä miten arkeen paluu sujuu ens viikolla ;)
Hyvä puoli kaikkien menojen väliin jättämisessä ja keskenämme viikon viettämisessä oli se että tuli leikittyä yhdessä paljon. Harjoiteltiin legojen kasaamista, palapelien tekoa ja ajeltiin junilla ja autoilla. Vallu matkii ja toistaa sanoja, joten pojan meno on hauskaa katseltavaa - Vallu mm. löysi yhdestä laatikosta kauan kadoksissa olleen pokkarikameran ja leikki puhuvansa siihen kuin puhelimeen :D
Eilen lauantaina mulla oli oikeen viikonhuipennus: niin järkyttävä päänsärky että oksennus lensi heti aamusta enkä kyennyt kuin nukkumaan. Se oli jo kolmas kerta Sveitsissä, onko muuhun iskemässä joku migreeni tai vastaava..? Onneksi pojat pärjäsivät hienosti keskenään ja mun olo koheni poikien hoitaman lounaan ja suklaisen jälkkärin myötä :)
Tänään käytiin ihanalla pitkällä kävelyllä. Osa viinimarjoista on vielä korjaamatta, mutta molemmilla meitä ympäröivillä vuorilla on jo lunta. Tässä Jura:


No comments:
Post a Comment
Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!