Thursday, 30 May 2013

Lounas parvekkeella

Kyllä on kylmä. 9 astetta, hrrrr. Mutta kun ei sada, mikä on siis ollut aivan liian harvinaista viime aikona, täytyy laittaa juuri ostetut parveke kalusteet käyttöön, etteivät ihan hukkaan menisi ;) Villapaita päällä siis lounaalle!


Omassa kodossa ollaan oltu jo yli kk, mutta aina vaan näitä 'muuttohommia' riittää. Tämän päivän listalla ovat verhot, ja ehkä tuo keittiön takana oleva huoneen puolikas, joka on nyt päätynyt varastohuoneeksi ja kaipaa vielä vähän järjestelyä. 

Jos sade ei tule iltapäivälläkään, on Rekun kanssa ehdottomasti lähdettävä uusia peltopolkuja tutkimaan. Sateettomat päivät on käytettävä ulkoiluun niin paljon kuin vain mahdollista! Puistoonkin voisi mennä, sillä Valtterin kävelytaidot ovat kehittyneet huimasti ja tämän hetken villitys on kiipeily. Tänä aamuna muskarissa poika oli aikaisempaa rohkeampi, osallistui menoon, juoksi pitkin salia, kiipesi portaissa - ja soitin laatikon sisään, istuen sitten siellä kun toiset yrittivät laittaa soittimia takaisin laatikkoon kappaleen päätyttyä.. Ainakin kaikilla oli hauskaa :)

Huomenna tulee 'tytöt' kylään. Luvassa on loputonta puheensorinaa, naurua ja ulkoilua ilman poikia. Se on samanaikaisesti ihanaa ja hieman jännittävää.. Osaanko päästää irti hetkeksi? Mullahan tulee ikävä jo Antin ja Vallun pyörälenkkien aikana..




No comments:

Post a Comment

Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!