Wednesday, 5 November 2014

Syksy saapui vihdoin

Syksy saapui toissapäivänä. Sataa, tuulee, on kylmä. Tänään me ollaan juuri ja juuri lumirajan alapuolella:
Meillä ruska, juustotehtaalla lunta.
Koti, ruska ja laskettelurinne kylällä joka näköjään jo saa lumipeitteen..

Kontrasti viikonloppuun ei vois olla suurempi. Lauantaina käytiin taas kävelemässä juustotehtaalle, ja t-paidalla pärjäsin. Huipulla loikoiltiin nurmella, nautittiin auringonpaisteesta ja näköalasta. Ihana lauantai! Napsin muutamia kuvia, sillä keväästä muistuttavat kukat pilkistivät syksyisten lehtien joukosta veikeästi.

Rekku nautti niin täysillä. Nyt sitä on vaikea saada ovesta ulos.. kai niitä vanhoja luita moinen kalsean kostea keli kolottaa!

Nyt 1,5 vuotta Eurooppaan paluun jälkeen muistaa miten ikäviä flunssat täällä on. Ihanaa että eka syysflunssa iski vasta nyt, marraskuussa, mutta auts, onteloita särkee ja päähän koskee, kurjaa on :/


No comments:

Post a Comment

Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!