Lentsikat on nyt kovassa huudossa. Tai kyllä on autotkin, ja rekat, ja traktorit.. mutta siis Vallu 2kk vajaa 2v fanittaa Dustya, Disneyn Lentsikat leffan päähahmoa. Ja tietty siis koko leffaa, tarinaa ja kaikkia oheistuotteita.. Siinä taas yksi "kasvatusperiaate" joka ei oo toteutunut (ei siis mikään periaate kun ei siitä oo pidetty kii): "Minun lapsestani ei kyllä sitten Disney-lasta tule". Noh, hyvä opettavainen tarinahan tuo Lentsikat on, ja kyllä meillä muutakin luetaan ja katsotaan.
Oltiin joku aika sitten lentokentän lähellä pienessä puistossa katsomassa lentokoneita. Puisto on siinä kiitoradan toisenpään vieressä, niin että nähtiin laskeutumisia ja koneiden moottorien käynnistyksiä niiden lähtiessä kiidyttämään nousuun. Vallu ei paljon leikkipaikkaa huomioinut, vaan seisoi puolituntia penkillä ja katsoi koneita. Niistä moni oli valko-oransseja EasyJetin koneita, eli siis samannäköisiä kuin Dusty..
Eilen oltiin vieraiden kanssa Chamonixissa. Ihana kevät keli, +15c, aurinko paistaa ja hanki kimaltaa. Käytiin Breventin huipulla ihastelemassa maisemaa ja nautiskeltiin auringosta Plan Prazilla (puoliväli) ja tietty myös itse kylässä. Pojat nauttii niin paljon kun on vieraita, Rekku istuu koko ajan viereen tai päälle rapsutettavaksi ja Vallu on suorastaan ihastunut Tiian ja Timpan isompiin tyttöihin. Hyvä että malttaa poika syödä tai nukkua!
Käynti vuorilla oli molemmille tosi jännä:
Oltiin joku aika sitten lentokentän lähellä pienessä puistossa katsomassa lentokoneita. Puisto on siinä kiitoradan toisenpään vieressä, niin että nähtiin laskeutumisia ja koneiden moottorien käynnistyksiä niiden lähtiessä kiidyttämään nousuun. Vallu ei paljon leikkipaikkaa huomioinut, vaan seisoi puolituntia penkillä ja katsoi koneita. Niistä moni oli valko-oransseja EasyJetin koneita, eli siis samannäköisiä kuin Dusty..
![]() |
| "Datti, datti!" |
Eilen oltiin vieraiden kanssa Chamonixissa. Ihana kevät keli, +15c, aurinko paistaa ja hanki kimaltaa. Käytiin Breventin huipulla ihastelemassa maisemaa ja nautiskeltiin auringosta Plan Prazilla (puoliväli) ja tietty myös itse kylässä. Pojat nauttii niin paljon kun on vieraita, Rekku istuu koko ajan viereen tai päälle rapsutettavaksi ja Vallu on suorastaan ihastunut Tiian ja Timpan isompiin tyttöihin. Hyvä että malttaa poika syödä tai nukkua!
Käynti vuorilla oli molemmille tosi jännä:


No comments:
Post a Comment
Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!