Saturday, 14 February 2015

Zurich

Meidän vika reissu. Ihana Zürich (ainakin verrattuna Geneveen). Kansainvälinen, ystävällinen, eläväinen, kaunis, värikäs.. Joo, kyllä on kiva kaupunki tämä. 

Käytiin lounaalla kasvisravintolassa, siis koko porukka ;) Suosittelen: http://www.tibits.ch/en/home.html Iltapäivän piristys olikin sitten Sveitsin aatelia Sprunglilla (www.spruengli.ch) ja illallisen sai pojat valita: makkaraa. (Minulta ei kannata sen tarkemmin kysyä millaista..)

Iltapäivä vierähti ystävämme, entisen Singaporen naapurimme Marin kanssa. Ja Tommy-koiran :) Oli ihana nähdä miten aidon iloisesti kaksi koirakaverusta toisiaan tervehtivät.



No comments:

Post a Comment

Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!