Käytiin lounaalla kasvisravintolassa, siis koko porukka ;) Suosittelen: http://www.tibits.ch/en/home.html Iltapäivän piristys olikin sitten Sveitsin aatelia Sprunglilla (www.spruengli.ch) ja illallisen sai pojat valita: makkaraa. (Minulta ei kannata sen tarkemmin kysyä millaista..)
Iltapäivä vierähti ystävämme, entisen Singaporen naapurimme Marin kanssa. Ja Tommy-koiran :) Oli ihana nähdä miten aidon iloisesti kaksi koirakaverusta toisiaan tervehtivät.

No comments:
Post a Comment
Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!