Niin se taas lähti vuosi käyntiin vauhdilla - tai no, tavallaan myös hitaasti kun ollaan kaikki koiraa lukuunottamatta sairastettu vuoden ekat flunssat. Flunssassahan ei pysty tekemään paljon mitään, ja se turhauttaa (aaaargh!). Varsinkin myt kun on muutto edessä ja vielä juttuja joita ois kiva keretä tehdä. Mulle ei meinaa millään riittää kotihommat ja poikien kanssa puuhailu. Onneksi oli viimeiset vieraat kylässsä niin tuli kaikkea kivaa tehtyä :)
> Kuvia Montreuxista
Me vierailtiin myös Chillonin linnassa, jossa oon toivonutkin pääseväni käymään. Se olikin oikee aikuisten visiitti - hiljaa opaslehtisen kanssa joka huone ja esine ja opastekyltti tutkien ja lukien! Heh, kulttuuria koko vuodelle säästöön ;) Linnassa oli (aika luonnollisestikin) todella kylmää, mutta myös todella mielenkiintoista. Suosittelen siis - lämpimästi!
> Kuvia linnakiertueelta
Chilly Chillon
Hannan kyläillessä tehtiin kahdestaan päiväreissu Montreuxiin ja Chillonin linnaan. Oli ihana aurinkoinen päivä ja tosi kiva päästä käymään Montreuxissa vielä viimeisen kerran. Siellä on niin välimerellinen tunnelma! (ja voi hitsi, nyt tulee mieleen että harmi kun ei ajettu välimeren rantaan viime kesänä :p)> Kuvia Montreuxista
Me vierailtiin myös Chillonin linnassa, jossa oon toivonutkin pääseväni käymään. Se olikin oikee aikuisten visiitti - hiljaa opaslehtisen kanssa joka huone ja esine ja opastekyltti tutkien ja lukien! Heh, kulttuuria koko vuodelle säästöön ;) Linnassa oli (aika luonnollisestikin) todella kylmää, mutta myös todella mielenkiintoista. Suosittelen siis - lämpimästi!
> Kuvia linnakiertueelta

No comments:
Post a Comment
Jätä kommentti / kysymys / terveiset!
Leave a comment / question / greetings!